måndag 9 juli 2012

Måndag

Mina tre finingar.

Hejsan Hoppsan!

Bilen är trasig fortfarande så just nu så lånar jag Tobbes cykel överallt. Hundarna har därför fått sig några extra cykelturer + att jag cyklar till och från jobbet... Känner lite att vädret kunde ha tajmats liiite bättre ;) Tommy ska iaf laga den i veckan så det känns bra.

Det känns lite trist att vi inte kan träna nå agility när vi inte har nån bil. Vi ska ju till arvika och tävla på söndag och jag skulle gärna vilja ha till nåt träningspass innan dess. 

Ihelgen har jag jobbat varje dag. Tobbe och jag gick på bio på lördagen på nya spiderman filmen. Men förutom det har det varit lugnt för min del. 

Idag på morgonen gick jag först en promenad med Turbo. Han gillar verkligen inte när det regnar. Å tycker han att han inte vill gå nå mer så sätter han sig(!) och försöker vägra gå framåt. Tyvärr så går vi inte på det där nå mer utan han får vackert knata på själv om han vill komma hem igen. Raka motsatsen mot för Mike om man säger så ;) När lilleman kom hem så körde han race i lägenheten. Så det där med att han stannar och vägrar gå är inte för att han är trött iaf...

Så när lillskiten var klar så gick jag Lee & Mike på en ordentlig promenad. Det duggade bara när vi gick så man blev inte så blöt heller. Skönt! Nu är det dags för lite lunch innan det blir jobb mellan 12-19.

 Ha en bra måndag allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv