torsdag 5 juli 2012

GBG

Tobbe och jag åkte ner till Göteborg och bodde på Hotell medans Tobbes farmor passade Turbo åt oss.

 Vi bodde på Clarion Hotell alldeles bredvid tågstation.
Hotellet hade allt jag vill ha:
- Mysigt badrum. (Trots min dåliga bild som inte gör det rättvist.. ;)
- Stooor skön säng. Finns inget mysigare än att sova på hotell.
- Vääärldens godaste hotellfrukost. ALLT fanns! Love it!

 Våran mysiga säng!!


Vi checkade in på hotellet och sen gick vi ner på stan.
Solen sken och det var jättevarmt ute. Vädret kunde knappast vara bättre 
Några tjejer hade dansuppvisning i en av fontänerna på vägen upp vid avenyn.

Vi shoppade loss längs Avenyn innan det blev dags för lunch.

Vi stannade till på Hardrock och käkade.

 Vi delade på en jättegod plocktallrik som jag verkligen kan rekommendera!!
Yummie!!

 Vi drack lite goda drinkar innan vi gick till Liseberg.
Där åkte vi lite karuseller..det är ju bara sååå kul!!
Gick i spökhuset, åt sockervadd....som barn på nytt :)

 Tobbe var grym och sköt 49/50 poäng!!!
Dåligt att man bara fick en liten chokladask och inte en stor tycker ja.. ;)

 Efter Liseberg åkte vi tillbaka till Hotellet och duschade och bytte om innan vi gick ner på stan igen.
Vi stannade till på en jättemysig uteservering där vi åt jättegott. Det var fortfarande jättevarmt ute fast klockan var 22, 23.. Så det kunde inte bli bättre. Vi mös på, på uteserveringen innan vi gick vidare. Det slutade med att vi hamnade på Hardrock även på slutet av kvällen. Bra musik och mycket folk. Vi spelade bort lite pengar på black jack, drack öl och hade en trevlig kväll innnan vi gick tillbaka till Hotellet och sov i den där underbart sköna sängen.

Sov gott till klockan tio dagen efter, åt frukost och gick och la oss igen.
Skönt med semester ibland! :)

Vi gick en sväng på stan innan vi åkte tillbaka till Grums, Tobbes farmor och Turbo igen.
Vi stannade en natt till där innan vi idag åkte hem.

Å vad händer då? Jo självklart tappar vi avgassystemet! Jag och bilar!! Åååå...typ fjärde gången jag byter och lagar grejjer på mitt avgassystem nu. Hur svårt ska det vara!!!! 

Jaja..tur att jag har en händig karl iaf som fixar det så att vi kommer hem :) 
Åkte till Bollan och hämtade hem dom två svartvita. Saknat dom såååå!!
Myste lite med Tyson också innan vi  åkte. 

Nu har jag nyss packat upp, gått en sväng med hundarna och imorn väntar jobb igen.

Kort semester iår. 
Trist!
Men jag har iaf världens bästa ♥ pojkvän  och tre underbara små busfrön till hundar 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv