fredag 28 december 2012

2 timmar lycka






2 timmar agility med två av dom bästa träningskompisar man kan ha!
Sjukt kul var det idag! Härligt att vårat lilla lyckopiller e hemma i sverige igen :)

Inte varje dag man får se en australienare köra agility heller :)
Sofia har verkligen träffat en toppenkille. Han verkar hur snäll som helst.

Mike var jätteduktig idag. Första träningspasset efter vilan och jag trodde han skulle vara het och riva mycket. Istället var han snabb, samlad och vi kändes samspelta :) Sista övningen var nog inte mitt huvud med riktigt..kunde inte lära mig banan riktigt så Mike fick stå ut med en kass förare. Men han kämpade på bra min lilleman och gjorde några snygga räddningar. Nästa gång måste jag se till att få i mig mat innan träningspasset, även om jag åker direkt ifrån jobbet.

Annika filmade lite så jag kanske lägger in den sen.
Vi byggde två övningar från en kurs som Camilla Brundin hade här i vintras.
Vi var inte med då men övningarna fanns i en pärm i hallen. 
Perfekt med övningar anpassade efter hallens storlek.
Längtar redan tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv