söndag 16 december 2012

Tredje Advent


Peachi & Bubblan.

Tredje Advent.
En vecka kvar till Julafton.

Imorn bygger vi om till Jul på fruktavdelningen så nu kommer det vara fullt ös tills efter nyår. 
Jag har iaf lyckats byta bort julafton så jag kan åka hem och fira med familjen. Fy vad jag längtar!! Tycker det är så mysigt med julafton.

Lyckades få ett kort på två långhåriga myspudlar när vi hälsade på hos svärmor häromdagen.
Peachi är en liten favorit hos mig. Hon gör att jag vill ha en pudel ;) Men det blir ingen förns nån av dom andra trillar av pinn först. Å det lär ju dröja några år än...

Ihelgen har jag varit ledig. Såååå skönt!
Igår åkte Tobbe och jag ut till Valbo och kikade lite på soffor.
Passade även på att fika på mitt nya favvofik. Tycker det är så himla mysigt där!





Pratade med Annika tidigare också så nu har jag kikat ut vilka tävlingar jag ska åka på i början av året.
Tänkte även planera in lite dagar då jag ska hyra Kilaforshundhall också. Känner att jag vill sätta igång hundarna efter några månaders agilityvila. Börjar suga ordentligt i träningstarmen nu :)

Sjukt kul att se vilka summor både Hundsporten och Edsbyn har samlat in till Musikhjälpen.
Hundsporten är uppe i 116.850kr & Edsbyn har genom Linda & Emma samlat in hela 70.000kr!!! Tycker det är helt sinnesjukt bra av en sån liten ort. 11.500 invånare och ca. 4-5000 som bor i centrala Edsbyn. 


Igår var vi på Julgalan på Göranssons Arena med jobbet.
En jäkla fest blev det och hur skönt var det inte att slippa åka buss hem och istället få skjuts av världens finaste som kom och hämtade mig. Loreen & Lasse B var bäst under kvällen om ni frågar mig :)

Nä nu ska jag svira om och dra ner på Julkonsert. Missade ju i Valbo kyrka igår eftersom vi var på julgalan. Så nu ska jag ner och få lite julkänsla.

Ha en bra 3:dje advent allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv