torsdag 27 december 2012

Bodylicious



Godkväll!

Torsdag och snart HELG igen. Idag jobbade jag mellan 7-18. Hela dagen försvinner verkligen. Läste klart min nya bok idag. Bodylicious. Känner mig sjukt pepp nu. Jag har ju börjat träna flera gånger i veckan och kan glädja mig själv med att jag nu orkar göra chins. (Ni vet när man drar upp sig själv över en stång typ..) Känns lite stort med tanke på att jag alltid har haft sjukt svaga armar ;) Men nu jäklar ska det bli ändring på det!! Känns kul att se lite resultat.

Så nu ska jag även försöka ändra lite i kosten för att se lite mera resultat.
Jag gillar  Sofie & Julias tänk och dom känns lite så som jag vill ha det. Så det kanske är därför jag känner mig ännu mera motiverad nu när jag läst klart boken.

Igårkväll hade vi myskväll här hemma. Jag fixade fruktsallad som vi åt till filmen vi köpte.
Jag somnade i vanlig ordning och missade slutet. Typiskt mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv