onsdag 5 december 2012

Känner mig sjukt träningspepp idag!

Det blev en snöig promenad med hundarna idag. Mycket pulsande så det var tre trötta killar jag hade med mig hem. Så när dom var nöjda så passade jag på att träna mig själv lite. Sen när T vaknade så åkte vi och kikade på soffa. Hittade en på möbelhuset som jag gillade jättemycket. Plus kuddar till den :) Åhhh va ja längtar tills vi flyttar nu!!

Vi lyxade till det med mat på Lido. Mysigt!
Det känns lite som vårat ställe efter alla tidiga frukostar som vi ätit där sen vi dejtade.
När jag kunde ta bilen ner fem på morgon bara för att äta frukost tillsammans innan man sen åkte tillbaka till Bollnäs för att jobba från 12. Det är kärlek det ;)

Sen åkte vi till min nya favvo affär tror ja, Stadium outlet!
Där skulle jag kunna göra av med hur mycket pengar som helst...men jag försöker hålla hårt i dom just nu och spara till flytten.

När vi kom hem så gick vi ut med hundarna en sväng tillsammans.
Dom tycker verkligen det är skitkul med snön. Turbo var lite slö ute så jag vet inte om han var trött sen tidigare. Måste vara jobbigt att vara så liten när det är så mycket snö ute.

Sen åkte T iväg och jobbade igen.
Så då passade jag på att köra ett till träningspass.

Nu blir det sängen innan klockan ringer 5.00. 
Hoppas det slutar snöa så dom hinner ploga vägarna innan det är dags att åka till jobbet!!!
Jag tycker det räcker nu :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv