tisdag 5 mars 2013

Edsbyseger


YES!!!!
Fan va gött!!

Rolig match.
Edsbyn leder, Hammarby tar tillbaka, förlängning, straffar, SEGER! 
Gött!

När jag flyttade ner till Gävle gav jag bort mina två pilatesbollar eftersom jag tyckte inte att vi använde dom. Utan dom tog bara plats. Så då var det bättre att nån som skulle använda dom fick dom. Men allt eftersom agilitysuget har kommit tillbaka så har även all annan hundträning gjort det. Så idag köpte vi en ny boll. En röd, edsbyboll ;)  Lee var överlycklig och tyckte det var skitroligt. Kände mig lite lost med övningar så då är det ju toppen att Annika har kört på bra länge nu med hjälp av Ann. Så nu har vi fått bra tips på övningar både med och utan boll för att bygga upp muskler. Så ikväll har både Lee & Mike fått sig ett pass. Bäst gick det för Lee. Han tyckte det var skitroligt! Å han har alltid gjort det man bett honom om i träning. Mike blir lite stressad och tycker att det är lite äckligt innan han förstår vad han ska göra. Han har ju reagerat på olika underlag tidigare bla. sandade klätterhinder & stengolv i en trapp. Men efter han har fått funderat lite och sett att man får godis för det så kör även han på.

Nu blir det hopp i säng.
Måste ta bussen imorn och den går 4:53..oh my!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv