måndag 4 mars 2013

En sån där dag


Idag kunde jag kräkas på jobbet för det var så mycket.
Jag har inget emot att stressa och ja gillar det faktiskt. Men ibland blir det FÖR mycket. Å just nu är det så lite för ofta...man orkar inte helt enkelt.

Så Annika och dogsen kunde inte valt en lämpligare dag att komma och hälsa på. Precis den energi jag behövde idag!! Jag mötte upp dom nere på stan så åkte vi till Gävle strand och tog en promenad i solen. Jag hade bara Turbo med så det var vädigt lugnt. Han märks ju knappt. Förutom när han  trasslar in oss i flexikopplet ;) Annika dömde ut mig haha...vi ska ju köpa ett nytt vanligt men vi fick låna det där eftersom vi tappat bort det andra och det inte var nå bra. Man ska bara få tummen ur..!

Sen åkte vi och åt innan vi åkte vidare till outleten en sväng. Inga fynd så vi åkte vidare hem till oss för visning och fika. Underbart att få prata ikapp lite!! Längtar ännu mera tills vi kan träna ihop nu. Härligt att höra att båda brudarna är på bättringsvägen iaf. Nu tycker jag att dom har haft nog med otur.

Ikväll blir det ett träningspass och sen tror jag att jag och Mike ska ta en promenad bara vi två. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv