tisdag 12 mars 2013

Nytt Jobb



Kommer sakna "min" avdelning!
Särskilt att kunna bygga såna här exponeringar.

Hello!

Här händer det saker.
Igår tog jag mod till mig och sa upp mig. Jag har blivit erbjuden ett nytt jobb som fruktansvarig fast på en mindre butik. Jobbet jag har haft nu har varit otroligt roligt och utmanande med alla möjligheter som finns och det har varit superkul att kunna höja siffrorna på en avdelning som varit så bra innan. Men sen har andra anledningar gjort att jag velat byta. Så nu när jag fick erbudande på en annan willysbutik så kunde jag inte tacka nej. Beslutet känns jättebra nu när jag har bestämt mig. Samtidigt som en liten del fortfarande undrar om jag gör bort mig. Men No guts no glory...eller? :)

1 kommentar:

  1. Ta det från en som kommer från en av Sveriges största butiker - det är sjukt skönt att jobba i en mindre butik!!! Från ca 200 personer i anställning till 15. Jag älskar det!!! Lycka till!

    SvaraRadera

Bloggarkiv