måndag 25 mars 2013

Last days...


I fredags blev vi bjuden på tre rätters av Palle & Mats på Brända. 
Sjukt gott!! Resten av kvällen blev det myskväll med mina älsklingar!!


Lördagen började jag med en vårig skogspromenad med grabbarna i skogen. Härligt när solen gör en sällskap också. 

 Sen drog jag och Tobbe till gymmet. Avverkade några km på bandet medans T tränade. Sen körde jag mitt corepass hemma. Pussade T hejdå som skulle iväg på grabbkväll. Själv tog jag en myskväll med ost & kex i soffan efter att ha städat ut skrubben och fixat bort hyllorna i en av garderoberna som vi ska ha som städskåp. 

 Turbo gjorde som han alltid gör när ha saknar husse då vi är ensamma hemma. Hämtade en av hans strumpor och somnade sedan i mitt knä med den  
 Söndagen började med en lång, skön sovmorgon!
Fixade lite saker som skulle göras på dan och sen på kvällen kom Anna, Tommy, Snocke & Rebecka hit och spelade bingolotto, käkade pizza och kikade på partaj. 

Idag - Måndag.
Första dagen på påskveckan. Emma och jag påskpyntade våran fruktavdelning på jobbet. Nu bir det fullt ös resten av veckan!! Ser fram emot tävling söndag/måndag. Å kalas på fredag :) La familja ska komma ner och kika hur vi bor och gratta mig i efterskott. Så jag måste hinna baka i veckan också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv