onsdag 6 november 2013

after all you're my wonderwall




Det fanns en tid! 
Hos bästa frissan dessutom. Mitt hår e sååå mycket fräschare nu. Hann med allt jag vela igår, en riktigt bra dag. Matchen blev oavgjord, spännande som satan in i det sista. När vi storhandlade igår så bestämde vi oss för att testa lite nytt. Först ut var färdigstrimlad kyckling med kryddning. Den fick helt klart godkänt. Det gick snabbt att laga och var jättegott.

Idag har jag jobbat hela dagen. Kom hem och lagade mat och sen när Tobbe stack iväg på crossfit så tog jag mig lite kvalitetstid med Lee & Mike. Gick först en promenad med Lee och körde ett lydnadspass blandat med en massa lekövningar eller vad man ska kalla det. Roligt hade vi iaf.

Sen gick jag hem med honom och tog en sväng med Mike. Idag var han sådär sjukt jäkla bra som bara han kan vara. Han slaktade Lee's favoritgris så nu måste jag köpa en ny till honom. Idag tränade vi mycket fotgående. Försöker jobba bort allt ljud han har börjat med. Älskar känslan när man knallar hemåt och inte kan låta bli att småle lite för sig själv bara för att man känner sig så jäkla nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv