torsdag 21 november 2013

Du och jag


I huvudet på Gunde Svan.
Ikväll var det Malin Baryard. Herregud vad jag tycker det där programmet är bra. Sjukt intressant och peppande att höra deras tankar och om resorna i karriären. 

Så peppande att jag efteråt var tvungen att köra ett pass fjärr med Mike i vardagsrummet. Dammade av ligg-stå & stå-ligg. La om min gamla plan och fick skaplig ordning på hans vilja "fram" i skiftena. När han satte dom så som jag ville ha det i nästan alla försök la vi till lite ligg-sitt och stå-sitt. Då blev det genast svårare och viljan "fram" kom tillbaka litegrann. Men det kändes som att vi fick grepp om det idag. Han är så jäkla häftig ibland. Sådär så man inte vill sluta träna. Men man vet att det är klokast att göra det och man efteråt kan gå med den där härliga känslan i kroppen. Fan va bra han var ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv