måndag 11 november 2013

Evening practise


Långa jobbdagar och mörka kvällar.
Sommarens ljusa kvällar och nätter är saknade ibland.

Ikväll smet jag och Mike iväg till fotbollsplanen vid skolan och körde ett lydnadspass. Fortsatte att fokusera på fotgående utan ljud. Idag försvann dom ganska fort. Han är så jäkla duktig! Jag blir så glad när han kommer rusande i full fart i en inkallning och bara smäller in rumpan i perfekt possition. Pang. Bara sådär. Hjärtat! Ja vi har en del att jobba på. Snygga sittanden när vi lämnar för inkallning finns inte längre. nu kör vi den hykande, hänga fram, jag-är-redo-att-köra agilitystilen ;) Men jag ä l s k a r hans attityd. Den hunden alltså.

Jobbhelgen är äntligen slut för min del. Räknar ner till onsdag då jag äntligen får vara ledig en dag. Är inne i en trött-period nu. I söndags var vi till sandviken och hälsade på familjen Petterson och grattade Tobbes pappa på farsdag. Får fira min pappa en annan dag eftersom ja jobbade och det skulle bli så sent att åka till byn. Syrran fyller år idag och min lillebror hade tid på BB idag. Men ingen bebis än vad vi vet. Spännande!!! Kan knappt fatta att min lillebror ska bli pappa. 

Nu är jag så trött så ögonen går i kors.
God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv