söndag 3 november 2013

Äppelpaj söndag

Varför går alltid helgerna i en sån rasande fart?
Det har iaf varit skönt med en helg där vi inte har haft någonting inplanerat, utan vi har bara gjort det som har fallit oss in. Mysig helg med min lilla familj.

Igår var jag, Tobbe, M & P och åt på Tennstopet. Jättegod mat om ni frågar mig. Mysigt ställe att sitta på också. Sen på kvällen/natten så kikade vi på lite filmer. Bla. Thor som jag inte hade sett tidigare. Tyckte den var jättebra. Så ikväll ska vi gå på tvåan på bio. 

Imorse klev jag upp nio och började tvätta. Hann med nio maskiner så nu försvann vårat tvättberg. Sen efter det så åkte jag och hundarna ner och tränade ett pass agility. Gäller att passa på nu. Alla hinder är undanställda men jag plockade fram några och körde på.  Lite jobbigt när man är själv att släpa fram och tillbaka men har man inget planerat efteråt så gör det inte så mycket. Passet var mycket uppskattat av alla tre grabbarna som nu ligger utspridda och sover här hemma. 

Nu ska jag göra äppelpaj.
Tyckte det passade bra med äppelpaj söndag idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv