onsdag 24 september 2014

Äntligen är altanen och köket klart!!

 Äntligen är altanen klar!
Tobbe fixade sista innerpanelen idag, så nu kan jag ta ut och fixa kökssoffan. Ska slipa och lacka om den :) Sen kan vi äntligen städa upp där ute!! Vill inte ta bort all papp på golvet förns allt som har med färg att göra är klart.

Våran kökskran började ju läcka här för ett tag sen. Så vi var tvungen att byta kran. Å när vi ändå bytte kran så var det ju lika bra att byta bänkskiva, och byter man bänkskiva är det lika bra att byta kakel...ja ni förstår kanske hur det slutade? Jäkla kran! Men nu är köket jättefint iaf :)  Snocke kom och hjälpte oss så nu fick vi ett nytt kök på en vecka!! Imorn kommer Kovve och sätter dit nya blandaren sen är allt i köket klart också.

Idag är jag ledig.
Startade dagen med sovmorgon och mysfrukost med Tobbe. Sen åkte jag och hundarna ut i skogen. Det är ju så himla mysigt att gå där nu på hösten!! Sen när jag kom hem så tog jag en lååång, varm skön dusch! Måste vara nåt av det bästa som finns när man är frysen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv