söndag 7 september 2014

Vilse i pannkakan

Annika jag saknar våra träningar & promenader!!!!
Extra mycket idag!!!

Idag saknade jag agilityn extra mycket.

För några veckor sen trodde jag att jag hade slutat för gott. Inte en träning under hela sommaren. Lusten och suget har varit borta. Ibland undrar jag om jag ens kommer börja träna igen. 

Ikväll känns svaret självklart. Som att jag inte kan vänta.
Men är den känslan kvar imorgon?

Det kanske bara är så mycket av allt annat just nu. Fast det tror jag inte. 
Jag har alltid haft tid för agilityn oavsett hur mycket annat jag haft. 
Svårt.

Jag tror det skulle vara enklare om Annika flyttade hit så vi kunde träna tillsammans igen. Det tror jag verkligen. (Hör du det att det är ditt fel ;) 

Idag saknar jag verkligen allt.
Sena kvällsträningar. Själv. Med andra. Nöta en sväng in i minsta detalj. Köra en bana med DEN känslan. Suget. Abstinensen. ALLT! 

1 kommentar:

  1. Åhh saknar det också så himla mycket!!! Men vi vet ju redan vems fel det är...;) t*bbes...hehe.. ������
    Kraaam!

    SvaraRadera

Bloggarkiv