onsdag 25 augusti 2010

Psst...vill ni veta en hemlis?

Den här lilla Pärlan ska jag och Berit åka och kika på imorgon.
Å går allt enligt planerna följer han med oss hem.
Å nej...han är inte min...Berits :)
Håll tummarna att det går bra!
Ni ser ju! Han är precis ett sånt busfrö som Berit behöver, en kaxig liten skit :)
Å det roliga är att det var jag som hittade honom åt henne..så hon vet vilken tur hon har som har mig som håller ordning på henne. När hon ska anmäla till tävling, åka på möten, skaffa ny hund....ja ni fattar.

3 kommentarer:

  1. Gud vilken söt liten pärla!!! Det där blir toppen!!!

    SvaraRadera
  2. Det blir supeer det där! Fast du som är så duktig på att fixa saker åt Berit, kan du inte se till att hon kommer iväg och köper sig en dator och skaffar internetuppkoppling. Det behöver hon ju nu när hon ska anmäla sig till tävlingar mm.

    SvaraRadera
  3. Min telefon har lagt av! Skicka ett mail eller logga in på MSN om du vill med till Växbo med dogsen en sväng strax!

    SvaraRadera

Bloggarkiv