lördag 21 augusti 2010


Tömde kameran på bilder ikväll.
Hittade några sommarfavoriter som jag inte har haft i bloggen.

Annika och jag på väg söderut på agilitytävling - ser vi i syne?
Det kan väll inte...eller....
Jojjomensan! EN HEL LASTBIL BEN & JERRY!


På samma resa bodde vi även på det sämsta boendet ever. Hur mysigt ser det här rummet ut att vara? Bedrövligt. Å det värsta var att en decimeter ifrån golvet upp på väggen var det alldeles fuktigt. Äckligt värre. Så nu står det stället med på våran "där-ska-vi-aldrig-bo-igen-lista."


Det som var synd var att i byn fans en pizzeria med en av dom godaste pizzorna jag har ätit. Tog samma två dagar i rad...säger ganska mycket. Är ju trots allt uppvuxen i Edsbyn där vi har fyra pizzerior på en och samma gata.
Sofia & Alex är inte bara bra lagkamrater i agility, dom är även jätteroliga att festa med. Vi åkte direkt ifrån smedjebacken och skabbigt boende hem till bollnäs. Duscha, förferra hos Sofia med hennes kompisar, sen drog vi ner på yran. Jag är duktig på att ta med kameran, men dålig på att ta bilder. Jag tror jag har det alldeles för roligt för att hinna tänka på det.. ;) Jag lyckades ta TRE kort på hela kvällen. Mitt i dimman...

Dom tre musketörerna!
Vicky i sina brills.
Sofia hittade ragg som alltid :)


Tjejmiddagar hos Hanna har också hunnits med.
En tidigare i sommar, och en ikväll. Eftersom jag inte har lagt in bilder tidigare så lägger jag in bilder ifrån båda nu. Hanna har stått för supergod mat & efterätt båda gångerna.

Tack för supertrevliga kvällar brudar!

Johanna
Värden - Hanna
Nina

En av dom utsökta desserterna!

Gänget!
Hanna, Sanna, Linda & Sofia.

Jag ska bli bättre på att använda kameran framöver. Bloggar är sååå mycket roligare med mycket bilder :) Hoppas alla har haft en trevlig helg!

Stort Grattis och lycka till Sara som blev FRU KARLSSON idag!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv