onsdag 13 juni 2012

Bollnäs för en dag..

 "Gänget"
Tommy Lee, Mike, Tejaz, Connor, Cajza & Berit.

 Tejaz har blivit stora killen sen ja flyttat :)

 ...å Connor har blivit Viltspårs Champion.
Grattis!!! 

Godkväll Sverige!

Idag var vi till Bollan över dan. Berit var hundvakt medans jag var iväg en sväng. Sen åkte vi ut i skogen och gick en långpromenad. När vi var längst ut på rundan så öppnade himlen sig och det började spöregna. Vi hade lika gärnat kunna duscha för så blöta var vi ;) Jag fick åka med hem till B och låna en morgonrock medans vi tumlade mina kläder..haha...bättre tur med vädret kan man ju ha ;) 

Sen åkte jag och käkade innan jag åkte till Mats och hälsade på. Lämnade hundarna som ska vara där till på måndag. Sen åkte jag hem till Gävle och åkte och kikade när Tobbe spelade fotboll. Sen när han stack och jobba så åkte jag hem och kikade på film. SJUKT va TOMT det känns när bara jag är hemma. Ingen hund. Ingen karl. SJUKT va ordet.  Är det såhär det är om man inte har hund alltså??

Fick följa den här fina regnbågen ända hem också. Se så fint den slutar ovanför vårat hus..
Det är vid regnbågens slut skatten finns ju. Min låg i soffan då ja kom hem ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv