onsdag 20 juni 2012

Edsbyn - Bollnäs


Rabarberplock med världens finaste systerbarn.
Som moster måste man ju skoja till det lite ibland ;)
 
Nathalia & Turbo.

 Jonathan & Turbo.

Fortsätter köra veckan som gått...
Delar upp det i flera inlägg bara så ja har bättre koll ;)

  Måndagen när jag slutat jobba åkte jag Tobbe & Turbo till edsbyn och hälsade på en av mina allra bästa vänner, Camilla som nyss har blivit mamma :) Hon bor i Borlänge nu men var hem till sina föräldrar och hälsade på. Så självklart passade vi på att åka dit och snusa lite bebis. Huuuur söööt och goooo får man vara egentligen??!! Vi grillade och myste på i nån timme.

Sen innan vi åkte mot Bollnäs så svängde vi förbi Syrran, Micke och ungarna. 
Dom blev helt lyriska och Turbo blev snabbt en liten favorit.
Fick ett meddelande av syrran när vi åkte hem...

"Jonathan: Turbo gillade mig.
Nathalia: Han gillade mig med.
Jonathan: Men han älskade mig.
Nathalia: Men han dubbelälskade mig!!"

Go ungar!!

När vi kom till Bollan hämtade vi upp bröderna bus som hade varit hos Mats i några i dagar. Fick mysa lite med Tyson innan vi åkte hem. Gör lite ont i hjärtat varje gång man träffar honom...tur man vet att han har det bra!!

 Sötare än sötast!

 Camilla och lilla Misa.

En trött Turbo på vägen hem.
Han fick sova i husses knä en stund eftersom han skulle jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv