torsdag 7 juni 2012


 Smarrigaste frukosten just nu : Hallon, banan & vaniljyoghurt 
med kesomacka och juice.

Dagens lunch: Mozzarella sallad med bbq kyckling.
  
 Jag älskar liljor!
Tycker dom och rosor är så himla fina. Å eftersom man blir glad av blommor så pryder dom här vårat köksbord just nu.

 Grabbarna grus på morgonens träningspass.

Godmorgon!

Eller förmiddag rättare sagt.
Det har varit lite dålig uppdatering här på senaste tiden. I veckan som var har jag iaf hunnit med en shoppingdag i valbo. Hittade massor av vårkläder och när jag ändå var där så blev det såklart en vända på Ikea. Å har man nån gång gått därifrån tomhänt? Nä...så det blev lite nytt till lägenheten också.

Igår var jag på mitt livs första tutbingo :)
Det var jag, Tobbe, svärmor och en vän till henne. Det var riktigt mysigt trots att vi bara vann 60 kr. Bättre lycka nästa gång. Tur i kärlek - otur i spel sägs det ju.. ;) 

Vi har även hunnit med kalas för T bror som fyllde 15. Så vi fick äta en jättegod blåbärstårta som Eva hade gjort. Mums!

Nu har jag och hundarna nyss kommit hem ifrån dagens agilitypass. Det var en övning med mycket fart så det gällde att ta det långa benet framför det andra om man skulle hinna med. På flera ställen kom hunden i hög fart på en raksträcka där dom sen skulle gå in och ta en tajt sväng och ändra riktning  istället för att fortsätta framåt.  Lee gick väldigt bra idag och övningen passade honom som handen i handsken. Han är så otroligt lyhörd och tar aldrig ett hinder extra. Mike däremot hade det lite tuffare. Vi måste träna mycket mera på situationer där han får flyta ut och dra på för att sen komma in till mig och jobba tajt. Vi fick iaf till det på slutet och jag hoppas övningen står kvar tills ikväll för då åker vi nog dit en snabbis då också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv