fredag 4 oktober 2013

It´s friday baby!


Jag är verkligen inte gjord för att bara ligga hemma och vara sjuk. 
Det är skönt i en förmiddag sen blir man mest less. Det kryper i kroppen samtidigt som när man gör nåt så gör det bara ont och värker. Jag har försökt att hålla mig i soffan och kikat på film, men hur länge är det roligt? Jag kan iaf tipsa om en film som jag tyckte var riktigt bra.
Now you see me. 

Igårkväll kände jag att jag behövde lite frisk luft så jag och hundarna tog en mysig kvällspromenad. Vi stannade till i lekparken och körde lite lydnadsträning innan vi gick hem. 

Igår anmälde jag Turbo till sin första tävling. Så nu måste jag bara fixa ledigt ifrån jobbet. Just nu hatar jag att jag bytte helg för alla tävlingar ligger på den helg som ja jobbar. Sååå typiskt! Det här bli nog sista för i år för oss så ja hoppas verkligen det går att lösa. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv