torsdag 3 oktober 2013

Last week

Veckan som gått i bilder...

 Var på hockey och såg Brynäs förlora mot AIK med svärmor. Brynäs hade övertaget matchen igenom men fick inte in pucken i mål. AIK skötte det bättre och vann tillslut efter förlängning på straffar.

 Haft mysiga kvällspromenader med mina hjärtan när Tobbe har dragit till jobbet. Utforskar vägarna runt villaområdena där det är upplyst nu när det börjar bli mörkt ute. Vågar inte riktigt ta våran fina väg i skogen då ;) 

 Svärfar är dirrigent, plastsvärmor är körledare och sambon är med i kören. Det leder till att jag får gå på många roliga och fina konserter. Tidigare har jag gått på den med Petra Marklund och Ola Salo och den här gången var det Tribute to Bowie med bröderna Rongedal. Skitbra konsert som blev hyllad i GD. 

 Vi har haft myskvällar i soffan och ibland somnar faktiskt Tobbe i soffan före mig ;) 

 I helgen som var så var det ju konsert och jobb så den försvann lika fort som den kom. Den här veckan  är lite samma sak. Måndag är alltid måndag på jobbet och mycket att göra. Sen har vi haft valbo personalen hos oss i en vecka på upplärning. Dom har varit tempo tidigare men nu har willys köpt upp det och håller på och bygger en ny butik. 

I tisdagsmorse åkte Emma, jag (bilden ovan) Mattias och Sofie till Sthlm för frukt och grönt utbildning i dagarna två. Förutom att jag blev förkyld precis till vi skulle åka så har det var två roliga dagar. Vi hann även med lite shopping i Kistagallerian och ett stopp på Fullerö (Himlen på jorden) på vägen hem. 

Alvedon och fikabuffén var nog det som gjorde att jag överlevde så bra som jag gjorde ;) 

Idag är jag hemma från jobbet. Inge pigg alls i kroppen så alvedon och soffan är mina bästa vänner just nu. Tobbe var snäll och hade köpt med sig frukost och lite tidningar till mig när han kom hem imorse <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv