söndag 12 juli 2009

Slut på semestern!

Imorn börjar jag jobba igen.
Har haft lite ångest några dagar, men idag känns det rätt ok ändå. Skönt att få lite ordning. Carina har ju precis fått semester, så nu medans hon är borta är det jag som är fruktchef ;) Det är alltid lika roligt att sköta beställningarna själv. Samtidigt som det är hemskt skönt då hon kommer tillbaks, å allt går tillbaka till det vanliga.

Under semestern har jag inte ens försökt hålla mig till en matlista. Inte riktigt samma karaktär där som min syster ;)  Men nu när den är slut är det väll dags att göra en igen. Såg att Nina också körde med såna. Dom är verkligen bra :) Ekonomiska om inte annat. Jag är expert på att alltid handla för mycket. Not good när man jobbar i en affär!

Här kommer veckans!

Måndag: Potatis, rotfrukter & fläskkorv.
Tisdag: Stekt potatis, snitzel & sallad.
Onsdag: Stuvade makaroner & fläsk.
Torsdag: Avokadosallad m. chevre & soppa.
Fredag: Någonting på vägen...åker direkt till klubben då jag slutat för att fixa till helgens tävling. Sen på kalas hos Linda.







1 kommentar:

  1. Vilken tur att du hittade till mig, för jag hade ingen aning om att man kunde följa er på nätet =)

    Ses på fredag!

    Kram Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv