torsdag 9 juli 2009

Titta vad jag hittade!

 Ser ni min lilla sötsnos? Bra nog liten här :)
Hittade lite gamla bilder på datorn så jag var ju bara tvungen att lägga in den här. Tyson 7 veckor gammal. 

Idag regnar det mest hela tiden. Passade ganska bra eftersom jag har tillbringat nästan hela dagen uppe på klubben. Fixat fleeceflätor till våran tävling, och delat upp alla priser. Lite priser som inte dykt upp än som vi ska lägga till eftersom. Skönt att ha delat upp det mesta och fått lite ordning iaf. Jag börjar ju jobba till veckan igen så då vill jag ha så mycket som möjligt klart före. Fy! Semestern tar slut alldeles för fort!!!

Min lilla Tommy Lee har varit lite krasslig i några dagar nu. Dålig i magen, och maten kommer bara upp igen. Eller ut illa kvickt där bak... Varit upp flera gånger i två nätter nu för det har varit akut. Stackarn. Inge roligt alls. Så nu äter han ris och fiskbuller i små portioner. Hoppas det blir bättre. Vi ska iaf till Gun på måndag och göra en rutinkontroll. Får väll se om han piggnar på till lördag, annars får vi väll strunta i tävlingen. Lite trist, med tanke på att han är pigg i övrigt och tycker att jag är såååå tråkig som inte låter honom hitta på en massa bus ;) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv