torsdag 3 december 2009

Jag avskyr när det krånglar.




Det ska vara enkelt!

* Tekniska saker ska vara enkla.
* Bilar ska fungera.
* Internet ska vara snabba.

Tyvärr har mitt internet varit hur segt som helst sen vi flyttade till huset. Därför har min
blogg varit väldigt lidande. Det har knappt gått att uppdatera alls. Efter diverse psykbryt har jag nu löst saken med hjälp av en router & en karl.

Lägger in lite bilder ifrån hösten.


Lee har börjat simma. Han tycker att jag är fruktansvärt elak som låter honom göra det. Men förhoppningsvis förlåter han mig så småningom ;)
Kolla in stilen! Tungspetsen ute i alla lägen....simningen visade sig inte vara ett undantag!

Jag och Berit gick en fortbildningskurs i sandviken för Veronica Bache. Intressant att gå utan hund en gång, och hjälpa andra med hund, men ändå ha en instruktör som berättar och fixar. Roligt att diskutera olika problem, hitta lösningar, och se hur andra instruktörer går till väga. Här kikar vi in olika vägval i en kombination.

Årets första snö har kommit! Även om det inte var mycket så var det litegrann. Tillräckligt för att hundarna skulle tycka att det var extra kul att springa och leka i skogen på våran promenad.


I huset håller vi fortfarande på och renoverar för fullt. Toaletten är äntligen klar. Det enda vi inte har gjort där är och hänga upp krokar för handdukar osv. Sen är ju vardagsrummet klart, mats lillrum, och nu är det andra lillrummet oxå
klart snart. Det enda som är kvar är ett lager till på listerna. Sen så :) Skönt att få lite ordning. Vi får se vilket rum som blir sen. Men det får vänta tills efter jul.

Förra helgen så var vi på tuppenz, som ni kan se i förra inlägget. Vi hade förfest hemma hos oss, hade inte bjudit så många men innan det var färdigt hade det trillat in en hel hög. Det var en gryyymt rolig kväll! Längesen jag var ut och hade så roligt nu.

Till helgen kommer Sofia hem. Så då ska vi träna med laget igen. Roligt!

Sen längtar jag till nästa helg. Då åker jag, Annika, Pär, Jocke & Åsa till sthlm för att kika på Nordiska mästerskapen i agility. Det ska bli skitkul.

HEJA SVERIGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv