torsdag 10 december 2009

Lunch hos Hanna

Lunch kompisar är verkligen vad vi är. Hinner vi inte umgås så försöker vi alltid åtminstonde klämma in en lunch. Idag är en sån dag.

Jag ringde och ville äta lunch, - hon bjöd mig på lunch. Så nu är jag hos Hanna och ska strax äta hembakad pizza. Lyxit va? :)

På förmiddagen har jag varit upp på jycke en sväng och tränat lite lydnad. Malin och Rolle var där så det blev lite störning. Märktes direkt att Lee hade mycket svårare att koncentrera sig bland folk. Så där har vi en till sak att lägga på listan att träna. Sånt man glömmer bort att man måste träna. Eftersom han har kunnat det så nästan förutsätter man att han ska kunna det nu också. Det blir lite att man måste börja om ifrån början med allting. Sen går det väll kanske fortare att träna in en andra gång, mot för en första gång, men ändå.

Det är verkligen roligt att ha börjat igen. Jag tror Lee tycker det också. Han tycker att jag är lite jobbig som håller på och lär in en ny possition i fria följet bara. Men jag hoppas det faller på plats så småningom.

Nu är det pizzatajm! Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv