onsdag 9 december 2009

Vilket beroende!


Jag hatar Anna & Annika som lurade in mig i detta.

Cafeworld & Farmville.

Jag är fast. Jag tycker till och med att det är lite roligt. Även fast att jag egentligen bara tycker att det är urlöjligt att hålla på med sånt där. Typiskt..jag som höll mig borta så länge.

"Jag förstår inte hur det kan finnas alkholister när det är en dag efter också. "
Det tycker jag var klokt sagt av Micke.

Kan dom inte lägga till lite baksmälla på farmville och cafeville också???

"Åneeej...ja köpte en höna igår. Nu ska jag inte spela på flera veckor typ"...


2 kommentarer:

  1. FACEBOOK antar jag...

    //Hanna

    SvaraRadera
  2. vaa!? Skyller du på mig?! Jag försökte ju varna dig ...jag sa att farmville var det dummaste jag gjort nån gång och sen börjar du i alla fall!!
    Hmm....;)

    //Annika

    SvaraRadera

Bloggarkiv