onsdag 19 maj 2010

Inredningssug & härligt sommarrregn




S H A B B Y C H I C K ! ! !

Så stavas något av det vackraste jag vet i inredning nu för tiden. Jag ÄLSKAR det!
Köpte nya numret av Vakre Hjem & Interiör igår. Hela tidningen fullkomligt sprutar ut härlig inspiration. Imorn ska byrån & lillbordet målas. Lurar på att göra stora lister i mitt lillrum.

Igår satte jag även upp mina nya gardiner till köket. Långa knytgardiner i linfärg i köksdelen och hissgardiner i samma färg i köket. Matchande stolsdynor med fin kant som hänger ner, & lampan fick sig en fin liten rutig kjol. Det blev sååå fint. Funderar på att möblera om lite där imorn. Vi får se vad som hinns med.

Ikväll har jag kikat på film med mina favoritgrabbar, som nu sover alla fyra. Så då passar jag på att mysa i mitt "nya" kök och surfa inredning medans regnet duggar ner ute. Det är kvavt och dimman ligger vackert ner över åkrarna. Sommarkväll - sommarregn!




1 kommentar:

Bloggarkiv