lördag 1 maj 2010

Sista April



Firades inte alls iår. Jag jobbade till nio, åkte hem och myste med sötaste grabbarna.
Har kännt mig lite hängig dom senaste dagarna. Har en förkylning i kroppen, inge roligt alls. Ska höra om Fia vill jobba åt mig idag. Har kvällspasset, plus att jag ska upp tidigt imorn och tävla i Märsta. Känns inte som en höjdare just nu. Tror bara att jag kommer att orka med det ena. Egentligen borde jag väll prioritera att jobba, men det känns lixom enklare att prioritera en tävling ;)

Mats hade köpt filmen Avatar på blureay, så jag kikade på den innan jag jobbade igår. Jag tycker den var jättebra. Madde tyckte den var som en Hollywood film i raden. Men jag gillade den. Det blir så bra ljud och fina färger när det är blueray också.

Sen måste jag även ge ett hett tips!
Doftgranar kan slänga sig i väggen. Jag har köpt en doftgris på OK :) Luktar jättegott!

1 kommentar:

  1. Haha jag har köpt en koala efter ditt heta tips!! Vilka är ni som ska åka och tävla? Jag kanske kan följa med som sällskap??

    SvaraRadera

Bloggarkiv