fredag 4 november 2011

And Sunday always comes too late, But Friday, never hesitate...


Fick en fin överraskning när ja kom till Annika idag.
Innan middag så skypade vi med våran bästa Sofia.
-Crazy swedish giiirl.
Hon berättade hur hon hade det och vad dom gjorde om dagarna.
Annika blev orolig, men mest blev vi nog avundsjuk båda två.
Satan i gatan va roligt dom verkar ha det.
Hon tyckte vi skulle komma ner och hälsa på..så snälla låt mig vinna lite på min trisslott ikväll!

När vi pratat klart med Sofia så bjöd Annika på en skitgod pastagratäng med kyckling.
Hon hade även fixat dessert. Lyxigt värre!
Sen drog vi till skogs med hundarna. Lyckades få till en bild med hela gänget..

Vi knäppte även en syskonbild på Mike & Sky.
Gofisarna!!
Härlig promenad i skogen. Var längesen vi var i "vargskogen" och gick. Men idag vågade vi oss ut igen :) Svårt och säga om det var vi eller hundarna som tyckte det var härligast?!

Jag åkte iväg och jobbade i tre timmar, sen var jag till Mats och lämnade Mike som ska vara där ihelgen medans Tompa och jag åker till rätttvik och tävlar med laget. Alltid lika roligt att få träffa finaste Tyson. Saknar han grymt mycket ibland. Han fick ben av mig och verkade väldigt nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv