torsdag 17 november 2011

Long time no see

Idag önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden.
Jag vill ha den här dagen. Sommar - sol - bad!

Istället har man precis kommit in ifrån en frisk kvällpromenad där man har sett att marken blivit vit och vintern börjar komma. Jag vill inte ha nå snö i år. Jag skulle verkligen klara mig helt bra utan den. I helgen blir det jobb för hela slanten. Ska försöka hinna med att städa & rensa en massa hemma också. Kom hem ifrån Gävle idag. Har varit där sen i måndags med hundarna. Jag vill inte ens åka hem, men man måste väl. Jag tycker det är så mysigt där. Älskar att åka på olika fik, äta tidig frukost ute medans det fortfarande är mörkt..allt sånt som är liiiite begränsat i bollnäs om man säger så :) Vardagslyx! Men det bästa är väl ändå att Tobbe bor där..

Blev bjuden till Johanna på tjejmiddag imorn. Typiskt att man jobbar till 21.30. Ska nog kika in en sväng när ja slutat. Annika och jag ska träna ihelgen också. Det ska bli kul! Känner mig riktigt taggad på att köra igång med träningen igen. Vi ska försöka få till en gång i veckan tillsammans. Vi startade ju laget i rättvik. Oturligt nog så började Takida att löpa SAMMA dag. Å Vicky kunde inte åka, så Alex fick köra både Floyde & Axel. Det var lite stolpe ut för oss, men det var riktigt roligt att tävla igen. Å roligt att se alla andra. Många duktiga som var med & då blir det så himla kul att kolla också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv