onsdag 2 november 2011

onsdagsmys hos mig den här veckan..

Linda & Hanna var och hälsade på ikväll. Vi åt kladdkaka med grädde & hallon och jag fick en jättefin lyckta i inflyttningspresent av Linda. Det var jättekul att träffas, det var ett tag sen sist. Vi bestämde att vi ska ha spakväll hemme hos Linda nåt tag i deras härliga relax i det nya huset. Mysig kväll med två av mina bästa vänner. Grabbarna tyckte också att det var kul med främmande. Vi var ute och gick före med B & gänget. Körde några intervaller också, så nu ligger dom däckade neranför soffan.

Imorn börjar inte jag jobba förns klockan tre, så Annika och jag ska upp på klubben och köra ett pass agility. Ska bli sjukt kul! Längtar till helgen nu också...känns skönt att få tävla igen! Just nu fattar jag inte hur jag har kunnat tappat lusten hela sommaren?? Typiskt att man inte gör det på vintern ;) Det är sjukt kul att köra igen iaf...å det är väl huvudsaken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv