torsdag 24 november 2011

Gävle

I måndags efter jobbet åkte jag och hundarna ner till Gävle igen. Vi har haft fyra jättemysiga dagar där nere. På fm.dagarna har vi varit i skogen och gått. Å på kvällarna har vi tagit promenader på stan. Idag var det kanonväder ute. Solen sken och det var jättevarmt, man kan inte alls tro att det är första advent till helgen.

Mike utforskar alla nya ställen. Här uppe på en stenmur längs vägen..

Han hittade även lite pizzarester ute i skogen som någon slängt iväg. När ja skrek uscha gjorde han sin oskyldigaste min och gick därifrån...men smet tillbaka dit på tillbaka vägen.. ;) Som tur var har han inte blivit dålig i magen iaf..

Tompa tog små pauser ibland och drog lös pinnar som satt fast i marken.
Bara dom bästa är gott nog..


Har även hunnit med lite annat där nere..
Hälsade på Tobbes mamma och alla deras pudlar. Hur söta som helst! Blev helt kär i deras chokladbruna Stevie som är blind. Han hade lätt kunna få följa med mig hem ;) Vi var också till Tobbes pappa och hälsade på eftersom hans lillesyrra Agnes fyllde 11. Idag har vi varit på stan och fikat och jag har köpt en ny tfn. Såååå nöjd!! Det tog emot att behöva åka hem idag.. Jobbigt att sakna nån som man precis åkt ifrån..

Imorn blir det jobb hela dagen. Sen på kvällen ska jag och Annika träna. Looking forward to it! :) Å på lördag ska ja ut med brudarna på tuppenz eftersom hardcore superstar spelar. Ska bli kul att gå ut :) Nä nu väntar sängen.. Go natt allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv