lördag 19 november 2011

Lördagkväll

Lugn hemmakväll med tända ljus.
Just me and the boys.

Imorse när klockan ringde så måste jag ha slagit av den. Som tur var ringde Tobbe och väckte mig så jag slapp komma försent till jobbet. Tur för mig. Dagen har känts lång trots att jag bara jobbade till fyra. När jag kom hem så slängde jag in fyra maskiner tvätt, sen gick jag och grabbarna på en powerwalk på lite över en timme. Halt som 17 på vägarna, men gick man på kanten så gick det bra. När vi kom hem höll jag på att dö av hunger. Fixade mat och nu har jag två matlådor i kylen. Lämpligt.

Fastnade i soffan efter maten. Surfar runt och läser bloggar och kikar på fina bilder ;) Tänkte jag skulle åka och umgås med nån ikväll, men jag orkar inte. Å på nå vis känns det skönt att bara få vara hemma och poa på också. Ska försöka styra upp lite ordning i min garderob ikväll tänkte ja. Det är kaos där inne just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv