lördag 26 november 2011

Nu kör vi igen!

Tillbaka i Hertsjö!
Man kan säga vad man vill om Hertsjö, men idag var det jäkligt skönt att vara tillbaka. Började dagen med ett agilitypass med Annika. Benen var tunga, banan var jobbig och svetten sprutade. Agility när den är som bäst ;)

Hundarna var duktiga. Inte en enda rivning. Felen som blev berodde mest på min dåliga kondis. Annika körde hårt med mig. "Spring fortare....dåligt kf..IGEN...bättre kan du...IGEN...tror du kan bättre...IGEN" Ja ooooorkar inte. Hade lust att lägga mig ner och dö. Man märkte att det var en bana som tog bra på hundarna med. Fullt ös hela banan igenom. Plus att det märks att det är mycket tyngre underlag att springa på. Både för dom och en själv. Det är verkligen mycket roligare att träna med nån som pressar en till max. Saknat våra träningar! Men nu känns det som att vi är på gång igen :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och svira om..

Tuppenz
Hardcore Superstar

"We dont celebrate sundays anymore
I´m only lonley when the music is over
Lonley when you´re going home"

1 kommentar:

  1. Ah, kommer att vara lika avis på ert ridhus i år som jag var förra året! Vårt är alldeles för dyrt för att hyra mer än någon extra gång i månaden. :(

    SvaraRadera

Bloggarkiv