söndag 21 oktober 2012

En söndag fylld av shopping och kalas.


Kalas!

Morgonen startade med sovmorgon för våran del. Sen drog T och jag ut i skogen med hundarna så vi sedan kunde lämna av dom trötta och nöjda hemma medans vi svirade om och drog på kalas i Sandviken. Eva fyllde år så vi köpte blomman här ovanför och fem miljoner i vinst på trisslotterna. (Hoppas vi iaf...) Eva bjöd på en av mina absoluta favoriter...cheesecake!!! Mmm..finns det nå godare!!




 T och jag stannade en sväng i Valbo.
Turbo fick ett nytt koppel från jennys och sen köpte vi massor av nya ben. Dom har ju så många olika där och dom rosa med bubbelgums smak är en stor favorit här hemma. 

Jag köpte även ett par jeans ifrån GT som jag tänkt köpa länge. Så idag slog jag till.

Å ibland så slår ju blixten ner när man går förbi någonting och man blir bara KÄR!
Min nya kärlek är skorna på bilden!!
Hur snygga? URSNYGGA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv