onsdag 17 oktober 2012

Nu är det klippt!

 Suddig bild från mobilen taget när batterinivån var så dålig att blixten inte fungerade.
Men man ser ju iaf att jag har klippt mig :)

Fick lite panik på mitt hår igår och åkte ner och tog en drop in tid hos Lotta på Nikita Hair. Jag hade tänkt en kortare page som jag hade tidigare när jag gick i typ sjuan. Sjukt länge sen med andra ord. Men när Lotta föreslog en lite längre page så fegade jag ur och tog det ;) Vi får väl se hur jag gör nästa gång :) Om ja klipper kortare eller spar ut. Skönt med lite förändring iaf!

Jag älskar verkligen mitt nya schema!
Jag jobbar ju i stort sett halv dagar i stort sett hela tiden. Skönt!
Man får ju lixom hela dagen ledig. Idag jobbade jag 6-12. Sen gick Turbo och jag en promenad. Å nu har jag ätit lunch med T. Det kom en gubbe hit och gjorde nån koll på fläktarna och luftkonditioneringen i lägenheterna i hela huset. Så han har nyss åkt. Så nu ska jag och Mike åka och jogga 5:an i Hemlingby.

1 kommentar:

Bloggarkiv