tisdag 9 oktober 2012

VM 2012 - hatten av för Lisa Frick

(Bilden är lånad från google)

Hela kvällen har spenderats till att kolla på fin agility.
WC 2012

Att göra det Lisa Frick gör är så sjukt imponerande.
Hon vinner inte VM bara en gång, inte heller två, hon gör det TRE GÅNGER.  
Å alla tre inom fyra år. Hon är verkligen i en klass för sig - hatten av för Lisa Frick!

En till som jag tycker är sjukt rolig att kolla på är Silvia Trkman. Sen om det är Bu, Le eller La gör inte så mycket. Om ni inte kollat in hennes youtube.kanal så gört! :)

Men det är inte bara dom som kör sjukt fin agility..jag tycker det blir fler och fler som kommer och det blir tajtare och tajtare i toppen. Det gäller verkligen att satsa allt om du ska ha en chans. Vinna eller försvinna - bästa agilityn om ni frågar mig.

Å jag kan ju inte skriva om VM utan att nämna Jocke och Amiga som på sitt första VM går in och kör järnet och tar hem 8:onde platsen. GRYMT! Å det bästa med deras lopp är att dom är inte klockrena (även om det är snudd på) det finns ställen där dom hade kunnat knappa in och tjänat ytterligare lite tid. Så om ni frågar mig så tror jag inte att det var sista gången vi såg dom i toppen på ett VM. Heja Duracellen!!!


Känner ni hur träningssuget kommer när nu kollar??







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv