torsdag 22 april 2010

Jag har ett liv igen!

Mats hittade min andra mobilladdare! Jag är kontaktbar igen!
(Bus Mike bet sönder min mobilladdare för några dagar sen...)

Men bästa av allt.....bilen är lagad!
Det känns som att jag har fått mitt liv tillbaka!
Underbart!!!

Så igår firade jag med att åka till mina två favoriter, Nathalia och Jonathan Frid.
Jag träffade ju inte dom nåt i påsk. Så påskharen hade gömt ägg i trädgården som vi letade fram. "Ååååhh...kolla vad jättemycket godis" - N. Jonathan börjar bli så härlig nu. Pratar massor och jag förstår ungefär hälften.
Sen fick jag även se film på Nathalias första slalomtävling. Gnuttslalom i Edsbyn. Nästa Anja Pärson?

Idag kommer morfar med ved åt oss ifrån pappa. Sen har han även med sig byrån plus ett pidestalbord som jag ska få. Lyx! :) Min familj är verkligen hur snäll som helst! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv