tisdag 13 april 2010

Lanthund goes Citydog!



Idag har jag varit på stan och myst i solen med Hanna. Vi var ner och stadstränade Mike lite. Han skötte sig galant :) Riktigt mysigt väder ute. Kändes som sommar om det inte hade blåst. Solen värmde skönt! Vi köpte glass och chilicheese på Max som vi satt vid tunneln och åt.

Mike fick slicka rent skålen, smakade bra!

Bjuder på denna vackra bild på mig idag...haha...

Tusen tack Hannis för en mysig förmiddag!!!


Har inte orkat uppdatera på sistonde, haft så fullt upp. Bland annat så har kamremmen på min bil gått :( Så nu blir det dyyyyyrt att laga! Hoppas det blir klart fort...känner mig helt handikappad utan bil. Det trista är att tävlingssäsongen blir drabbad. Har anmält till fyra tävlingar iaf som jag och Lee ska åka på. Men Avesta går nog bort nu...

Jag vinner gärna 25.000 kr i månaden i 25 år nu. Det känns som att det är min tur!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv