lördag 24 april 2010

Ullbitens Tommy Lee

Det här är världens underbaraste hund.
Idag är han helt enkelt bäst för mig!

Idag hittade vi flytet, vi fick känna den där underbara känslan och vi fick kicken. Kicken av ett perfekt lopp. Idag var vi bäst i agilityloppet. Jag brukar alltid hitta nåt som inte känns bra till hundra procent. Men idag var känslan där, och det syntes i resultatlistan.

Jag är så stolt över min fina hund!

Tyvärr så blev det ett missförstånd i andra loppet, vilket resulterade i att vi diskade ut oss. Men trots det så kändes det loppet jättebra. Jag är supernöjd med Lee´s och min insats idag. Å det roliga är att Alex pappa filmade vårat vinnarlopp. Så så fort dom har lagt upp filmen så får ni se den här i bloggen. Nu ska jag gå och pussa på min lilla stjärna!



Folksam Cup
Hemma tävling. Massa duktiga ekipage. Nya snygga hinder. Fina framgångar.

Stort Grattis till alla hemmaekipage som kvalade in till Finalen!

Å superbra jobbat av mina lagkompisar som alla gjorde fina lopp idag!! Särskilt Grattis till Alex och Floyde som kvalade :)




5 kommentarer:

  1. Tack för att du drog iväg oss på träning idag! Det var superkul! Och grattis igen till lilla stjärnan som verkligen visade sin potential igår, du kommer bli ännu stoltare när du ser loppet, för det var helt perfekt! Lägger ut bilderna från idag på bloggen men skickar via mailen oxå!
    /Annika

    SvaraRadera
  2. Stort grattis, det var snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jätte Grattis! Ser fram emot att se filmen sedan.

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Vilken härlig start på säsongen! =)

    Ha det bra!

    SvaraRadera

Bloggarkiv