tisdag 18 oktober 2011

Bilder från KM

Fick några bilder ifrån KM av Maria. Första agilitybilderna jag har på Mike. Gillar det här fotot. Han är verkligen fin min lilla pärla. Klubbmästare på sitt första KM..det hade jag aldrig trott. Riktigt kul! Kom hem ifrån Gävle idag och åker inte tillbaka förns på fredag. Så jag tänkte att vi ska hinna få till några riktigt bra pass både onsdag & torsdag.

I måndags var vi upp och tränade en del av en bana som stod uppställd. Hade ingen aning om hur den skulle vara, men jag kunde lägga in dom saker som vi behövde träna på utan att ändra om något. Skönt så slapp man bygga ;) Passet kändes oxå väldigt givande. Det känns som att Mike och jag hittar varandra mer och mer och signalerna sitter bättre och bättre. Vi börjar verkligen få till ett samspel.

Lee fick träna svåra slalomingångar som han sätter riktigt bra nu. Sen tränade vi kontaktfält på balansen där ja utmanade på flera olika sätt. Lyckades lura av honom några gånger så det kändes skönt att få korrigera upp det på träning nu när han hoppat på tävling. Banan igenom kändes han väldigt enkel att köra just nu. Kul med flyt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv