torsdag 27 oktober 2011

Edsbyn

Åkte till byn när jag slutade idag. Morfar var snäll och bytte däck på min bil. Så nu är vintersulorna på :) Känns skönt. Varit lite orolig för mig själv där ute på vägarna...gammeln som kommer kanske? Nääää. Jag dricker fortfarande inte kaffe. Då är man fortfarande ung...nästan liten faktiskt!

Mormor bjöd på mat och fika. Pankisar med hjortronsylt & grädde. Mumma! Klämde i mig nån fast ja ätit hos mamsen och papsen en liten stund tidigare..

Mina två favoriter var också där. Å eftersom jag fortfarande vill vara favoritmostern (även om jag är den enda moster dom har..) så hade jag en varsin chokladkalender med åt dom. Jonathan & jag kollade vart julafton var, sen frågade han också vart hösten var. Sötsnöre!!


Jonathan la "spår" åt Mike. Tydligt och bra. Sen kalasade dom på en pannkaka efteråt. Toppen tyckte Mike!
Nathalia satt och ritade. Å hon läste för mig idag!! Stort!!! Jag tycker att hon är så liten, men tydligen inte. Kan man läsa börjar man nog bli lite stor.

Fick även med mig en micro hem. Min snälla mor hade köpt en till mig. Hon tyckte kanske att jag behövde en ;) Tycker jag varit duktig som överlevt sen i juni utan en faktiskt. Var in till farmor på vägen hem också. Kul att träffa henne även om det bara blev en snabbis. Nu ska ja testa om den funkar.. Ciao!

1 kommentar:

Bloggarkiv