torsdag 20 oktober 2011

Torsdag

Igårkväll var en bra kväll. Åkte upp på klubben och tränade en sväng med hundarna innan mötet. Annika slöt upp och vi fick ett träningspass innan mörkret kom. Vi hann även med en promenad. Hundarna tyckte nog det var lika roligt som oss och träffas. Var alldeles för länge sen nu. Jag har verkligen saknat våra träningspass. BÄTTRING!!!

Efter vi hade träna så hade vi agilitymöte. Pratade om träningar m.m i vinter och även en massa gamla minnen. Sara har FILM på min första tävling med Tyson. Sjukt! Vi var ju ett gäng som åkte och tävlade för första gången tillsammans & Sara filmade allt. Så vi måste ju bara ha en filmkväll nå tag. Man vill ju se, samtidigt som man säkert kommer dö när man ser det ;) Kul!

Nu ska jag äta lite lunch, sen åker jag och hundarna och tränar med Alex en sväng. Å ikväll blir det jobb. Längtar tills imorn nu!! Jag vill ha helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv