måndag 10 oktober 2011

It´s going to be worth it

Foto: Nathalie Ädel

Lånar den här bilden av Nathalie... Mike snygga syrra Svea. Känns som att texten var så passande på nå vis..Hade lika gärna kunna varit Mike på bilden & med den texten ;)

Han är så fin i agilityn nu min lilleman så jag blir alldeles glad i kroppen! Grabbarna grus och jag har precis kommit hem ifrån en promenad runt sjön med Hanna. Det bästa med henne är verkligen att fast jag alltid ringer 30 sekunder innan ja ska iväg på promenad, träna eller liknande och vill ha sällskap så hänger hon alltid på. Det gillar ja! Här är en bild från häromkvällen när vi var upp och körde lite kvällsagility i mörkret :)

1 kommentar:

  1. Har skrivit ett inlägg om dig på bloggen imorgon klockan 15!! Länkade hit till ditt inlägg. Schysst att det bästa med mig är att jag alltid har tid:)! Det är bara för dig jag går ut i nattkläder 30 sekunder efter att du ringt! Puss

    SvaraRadera

Bloggarkiv