onsdag 27 februari 2013



Blixten slutade fungera på tfn eftersom jag hade dåligt batteri..därav lite svarta bilder i inlägget.
Bild 1: Dagens Shopping
Bild 2: Kärlek från finaste 

Idag har jag och T fixat lite här hemma. Först var vi ut till Valbo och shoppade lite. Blev lite saker från både IKEA & MIO. Nu är hallen helt inredd förutom en grej jag ska köpa imorgon och spegeln som jag ska få av mormor & morfar i födelsedagspresent. Dom har ju inte firat mig än eftersom jag fyllde mitt i flytten. Så när soffan har kommit så ska både dom och mamma & pappa få komma ner och se hur vi har det.

 Palle och Mats kikade över ikväll med en hylla som vi fick till badrummet som vi ska ha handdukar på. Supernöjd med den!!! Det börjar bli mer och mer hemtrevligt här hemma. Det är dom små sakerna som gör sån stor skillnad!

Måste bara berätta vad Lee hittade i skogen idag.
Nöjd som få kom han med svansen i vädret och visade STOLT upp en rådjursklöv som han hade hittat. Fast saken var den att jag hade inte lagt ut nå viltspår..så jag vet inte vems klöven var...Lee verkade iaf komma ihåg att när man hittar klövar får man massa godis och beröm ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv