torsdag 21 februari 2013

Full fart mot helgen



Godkväll!

Idag jobbade jag 7.00-18.00.
Barnbidrag = fullt ös hela dan.
Dagen gick i ett och jag hade lätt kunnat stanna nån timme till..hade huuur mycket som helst att göra idag känns det som.

Åke hem och åt lite rester från igår sen åkte jag och T till tippen med en massa saker som vi rensat ut plus gamla tapeter, målarfärgsburkar m.m. Å när klockan var 19 så hade jag hunnit lämna av honom på kören. Effektiv timme!

När jag kom hem bestämde jag mig för att baka lite. Vill ha lite fikabröd i frysen som man bara kan ta upp om man får främmande. Så nu är noguatrutorna på kallning och jag ska strax göra chokladbollar och mjuk pepparkaka. Sen ska jag ta ett kort träningspass innan det blir hopp i säng. 5.45 ska jag stämpla in på jobbet imorn. Bästa med det är att jag slutar 13 och har ledig helg!!!

Som sagt...  Full fart mot helgen...!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv