tisdag 5 februari 2013

Catching up



Inatt tog jag igen några timmars sömn.
Somnade i soffan runt 21 igår..vaknade till vid 23.30 och kissade med hundarna innan jag gick och la mig igen. Vaknar till då T kommer hem från jobbet imorse runt sex. Han berättar att han har spytt två gånger runt fyra. Håll tummarna att det inte är magsjuka!! Jag somnar om och vaknar 9.20. 

Trött i kroppen idag så åker jag ut i skogen med tre desto piggare grabbar. Vi avverkar dagens långpromenad, och väl hemma somnar dom om trötta och nöjda för ett litet tag. Jag byter om och drar till gymmet. Springer 5km på bandet. Första km kändes benen som bly, men sen släppte det.

Nu är jag nyduschad och ska samla lite ny energi innan jag åker till radhuset med lite saker och river lite tapet i hallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv