tisdag 26 februari 2013

Haha..skrattade gott när jag fick den här bilden av Hanna  i min mail.
Han är allt en riktig sköning våran lillskrot <3 p="">

Herregud vilken dag det har varit.
Idag var det var så sjukt mycket på jobbet så jag kände att nu räcker det, nu säger jag upp mig. Så det är nog tur att jag är ledig imorgon och får samla lite ny energi. Anmälde lite tävlingar när jag kom hem och plötsligt så kändes det lite bättre. Lite smått förbannad på mig själv att jag missade att fagersta skulle varit inne igår. Jäkla skit! Gjorde ett tappert försök till efteranmälan...alltid värt ett försök...men icke. Ge mig vår, sommar & gröna gräsmattor!! Jag vill träna agility!! Att bara åka och tävla utan att träna emellan är nog ingen höjdare egentligen. Men all tid på banorna vi får tillsammans är värt det. Oavsett om vi diskar oss eller inte. Saknar Bollnäs, hertsjö och Annika mer dagar än andra. Idag lite mer..

Längtar till våren så lillTubben får börja träna också.
Ser verkligen fram emot att få sätta igång honom. 

Idag är jag avundsjuk på alla er som har en inomhushall att träna i.
Fyfan för er ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv